Eh ?

Assalamualaikum , silent readers , silent walkers , silent people , silent hill semua lah .

Rasanya baru post entri baru hari tu kan ? Saja menyinggah kejap kat sini , sebab tetibe rasa nak menaip . So dengan title entri tu , dah macam kau nak pergi baling kerusi je kan kat muka aku sebab alahai menyampah je entri dia . Sukahati nak buat apa okay ? Tak , aku tak maksudkan kau boleh baling macam macam kat aku . Paling sudah pun skrin lappy kau retak seribu pastu kena marah dengan mak kau sebab kejadah buang tabiat mengamuk tak tentu pasal . Nampak tak dia punya penat baca sekali nafas ? Okay tak lawak sebenarnya . Bila tengah duduk sensorang termenung sampai tembus buku fizik tu kan , ha hambik kau punya power aku termenung sampai tembus . Dah kenapa kan ? Sebab aku tak faham faham topik tu even dah berapa jam dok menghadap dia . Haa , so , aku pun mula lah rasa malas nak study pastu bantai teringat cerita lama lama dulu . Tak ada apa pun , sebab yelaa dulu melimpah ruah soalan spot kau dapat , ha ni amekaw terkontang kanting nak baca , then dah tak tahu apa nak buat pergi tengok upin ipin kat tv9 tu .  Pastu aku tersengih macam kerang busuk dah 44 hari tak reti nak let go . Kritikal dah keadaan aku ni . Bila aku dah terlampau tension , sometimes aku  menangis macam kau punya android kena baling dari tingkat sepuluh rumah jiran kau . Hahaa yang duduk rumah teres setingkat dua , dua setengah atau tiga jangan nak nipu aku kena campak kau punya android dari tingkat sepuluh . Jap , aku merepek ni , perasan tak ? Metafora , personafikasi aku apply kat situ . Faham tak ? Okay kau buat buat je reti apa masalah aku sekarang ni . Kau ingat lawak lah ni nurin ? Kbai .


Haa ni padah kau lepas jawab add math . Paper 1 Alhamdulillah , paper 2 aku tawakal sebab tak cukup masa nak semak balik . Rasa nak baling meja dekat pengawas peperiksaan tu kau tahu . Punya lah geram tahap antarabangsal belakang rumah jiran sebelah kau punya sedara belah tiga pupu dia . Lepas tu , just now ibu minta result trial dengan apa benda tah . Ibu cakap nak booking asrama untuk further study . Ada 100 tempat je . Result dah lah hampeh . A bit terkejut sebab maigaaaadd espiyem tak habis lagi Jah oii . Muhasabah kejap . Kat Gaza sana semua tengah kejar syahid , tak merungut pun . Aku ? Hah tepuk dada tanya iman .


Exam pun tak habis lagi . Need some strength , some rest . Kena tenang sebab esok subjek tough jugak - physics . Amik kau , dah lah aku tengah emo , lepas tu nak kena study fizik . Tak physicks pulak aku kan ? Tadi kemain perut aku buat konsert Avenged Sevenfold dia , lagi lagi part screamo M.Shadows lepas tu sekarang sampai dia hilang suara pun aku tak reti reti nak makan . In the end , gastrik . Haa tu lah , aku tak ada selera nak makan sebab teramat lah dia punya emo *sad face* . Okay tu je nak merepek membebel . Penat aku taip tahu ? Google gambar je dah 10 minit , cuba kau darab dengan saat , tak ke lama tu ? Yee tahu exam math dah lepas , add math pun sama . So , apa pun jadi , aku cuma nak harapkan yang terbaik . Jap , aku tak faham ni apa point sebenar post ni . Haha . Okay okay nak publish . Kbye .



P/S : Edit yang ni sebab you know , kena edit . Thanks to him :)

Comments

Popular Posts